SPONSORZY:
Rada Rodziców Fundacja Czackiego

SPONSORZY:
Remington Panfil Exertum

PATRONI HONOROWI:
Miasto stołeczne Warszawa Młodzieżowa Rada m. st. Warszawy

PATRONI MEDIALNI:
Fabryka Zespołów Radio Kampus W ogóle

PATRONI MEDIALNI:
W jak Warszawa

SZKOŁY PARTNERSKIE:
Żmichowska Kopernik Słowacki cervantes



AKUSTYCZNA


Bez tej sekcji CSS nigdy by się nie odbył! Doświadczenie akustyków zamienia szkolną salę w profesjonalną scenę koncertową, na której zespoły mogą stworzyć prawdziwe show. Jak ryby w wodzie czują się oni w świecie kabli, mikserów, kompresorów, odsłuchów i pogłosów. W przeciwieństwie do zwykłych śmiertelników, wiedzą, który mikrofon jest dynamiczny, a nawet czym różni się wtyczka męska od żeńskiej...

BIURO


Energiczne dziewczyny, którym nie jest obcy świat dokumentów, tabel i wykresów. Na ich barkach spoczywa zadanie pisania podań do sponsorów oraz sporządzania grafików prób i występów zespołów. Reprezentują sztab organizacyjny poza terenem szkoły i trzymają całe przedsięwzięcie w ryzach, pilnując, by wszyscy pracowali zgodnie z ustalonym harmonogramem. Kto jak kto, ale one znają się na VIPach.

LOGISTYKA


Nasi spece od zadań specjalnych- nie ma rzeczy, której na życzenie organizatora czy wykonawcy nie potrafią zdobyć w przeciągu kilku minut. Na czas CSSa zamieniają szkołę w jedno wielkie zaplecze koncertowe. Są odpowiedzialni także za organizację bufetu oraz wygląd szkoły, a ich zdolności logistyczne pomagają utrzymywać porządek w trakcie trwania imprezy.

OŚWIETLENIOWA


Dzięki nim młode gwiazdy mogą naprawdę zajaśnieć na scenie. Oświetlenie sali i wszystkie efekty wizualne, które cieszą oko w czasie koncertu, to zasługa tej właśnie sekcji. Dzięki ich pracy zabawa nabiera jeszcze większego rozpędu, a impreza zyskuje niepowtarzalny, kameralny klimat.

PUBLIC RELATIONS


PR tworzą dwie zeszłoroczne sekcje: promocja i multimedia, które z powodu ścisłej i bardzo owocnej współpracy postanowiono połączyć, by mogły pracować jeszcze wydajniej. Sekcja ta zajmuje się przede wszystkim kontaktem ze sponsorami, patronami medialnymi, reprezentując wydarzenie na zewnątrz i gromadząc fundusze niezbędne do jego organizacji. Ponadto, tworzy również kampanię reklamową: ulotki, plakaty oraz zajmuje się ich dystrybucją. Podczas koncertu pracownicy PR-u mają swój punkt info, gdzie sprzedają CSSowe gadżety, rozdają program, dbają o przybyłych gości, a także aktualizują fan page na facebook’u.

STAGE


Kontaktowi, rezolutni i rzetelni pośrednicy między organizatorami a artystami. Ich praca zaczyna się tuż po zakończeniu koncertu, kiedy to część wykonawców już rezerwuje sobie miejsce w harmonogramie na następną edycję CSS. Dzięki nim wykonawcy wiedzą, kiedy stawić się na próbę, a sztab organizatorski może spełnić wszystkie życzenia zespołów.

TECHNICZNA


Ich praca to podwaliny CSS, istny kamień węgielny koncertu. Ci mężczyźni z krwi i kości bez wytchnienia pracują w gorące czerwcowe dni i noce, by postawić scenę, na której prezentują się wykonawcy. W trakcie samego koncertu ich kompetencje to nieoceniony skarb w każdej podbramkowej sytuacji, kiedy pojawia się „to, co ciężkie”.

TRANSMISJA


Dzięki nim o Czacki Second Stage usłyszy cały świat!.., a przynajmniej ci koncertowicze, którzy postanowią posilić się w kawiarence czy pospacerować na świeżym powietrzu. Sekcja ta zajmuje się transmisją koncertu, odbywającego się na sali gimnastycznej, na teren przed szkołą, dzięki czemu spragnionych dobrej muzyki nie ominie ani jeden kawałek.

TRANSPORTOWA


Czy to strzała? Ptak? Robert Kubica? Nie! To sekcja transportowa mknie ulicami Warszawy, by CSS odbył się zgodnie z planem. Nieważne, czy chodzi o sprzęt nagłaśniający, czy karkówkę na grilla, nasi kierowcy każde zadanie traktują jak misję specjalną i zawsze dowożą potrzebne produkty na czas, nie zważając na przeciwności losu, w tym punkty karne.